Selasa, 8 Oktober 2013

Apa Collagen Shaklee n???

Bismillah..
Apa khabar sahabat-sahabat saya semua? Hope uolls semua sihat ye..
Today, saya nak sharing dengan pembaca tentang pengalaman  pengguna yang dah pun menggunakan collagen shaklee ni..
Jemput tengok testimoni di bawah:




Bagaimana Collagen Shaklee Dapat Membantu Masalah Anda!!!
Menurut website Cellbone 70% kulit kita terdiri daripada collagen. Collagen ini terletak di bawah lapisan kulit. Kalau tengok gambar di bawah ini, memang boleh nak kata kulit kita majoriti terdiri dari Collagen. Collagen ni penting untuk ketegangan kulit dan memastikan kulit lembap.
Collagen dan Kulit
Tapi apabila kita semakin berusia, tubuh kita dah semakin kurang menghasilkan collagen sendiri. Sebab itu kita disarankan untuk amalkan makanan yang kaya collagen, atau lebih mudah, amalkan supplement Collagen Shaklee ;)
Collagen Shaklee dihasilkan daripada sumber marine yang terbaik (sisik ikan merah yang terdapat di laut dalam) dan diproses secara semulajadi (hydrolisis) tanpa sebarang penggunaan bahan kimia. Ini menjadikan Collagen Shaklee begitu bermutu tinggi, walaupun dengan harga yang sangat berpatutan (atau boleh dikatakan murah!).
Khas untuk yang dah lama sangat teringin nak kelihatan jelita, menawan, mengancam dan bertenaga bagai di alam remaja, bulan ini Shaklee mengadakan PROMOSI COLLAGEN SHAKLEE dengan harga termurah dan tak masuk akal.
Anda berminat nak cuba sekotak Collagen Shaklee dengan harga RUNTUH
Untuk tempahan dengan harga tak masuk akal, sila pm saya di facebook Nini Qaisara atau sms@whatsapp di talian 013 435 2985....

Cuba tau..Jangan tak cuba!!! Anda pasti tak kan menyesal..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan