Jumaat, 13 September 2013

Jawapan yang amat memuaskan

Bismillahirrahmanirrahim....
    Sambungan entri bbrpa hari yg lalu...menunggu apa tindak balas cik abe aku selepas dua mgu menggunakan SHAKLEE ( omega guard,vita e & zinc )...dan.......jawapan yg diberi amat2 lah menggembirakan hati aku...katanya "sejak mkn SHAKLEE tu, bdan x rasa letih sgt, rasa ringan,yang penting x rasa mengantuk bila kna drive jauh2"...

   Kalau u olls nk tau...my hubby n klau drive kjap je dh mengantuk..sbb tu la aku kna ikut dia slalu time hujung mggu..tukar2 drive..yg paling dia ska sgt skrg n sluar yg dh sempit2 boleh pkai semula...aku pun tumpang gembira...skrg n masuk tiga botol omega guard dah cik abe aku makan...klau dh nk habis cepat2 dia ingatkan aku utk bli lgi..mcam tu la jugak dgn vitamin SHAKLEE yg lain..

   Itu tentang kisah cik abe aku ngan SET SHAKLEEnya...Aku pulak minum dgn SET SHAKLEE aku la ( ESP, PERFORMANCE DRINK, ALFALFA & LECHITIN )...sepanjang bulan puasa aku gunakan set n...dan hasilnya bagi aku sungguh2 tidak mendukacitakan...maksudnya aku sgt2 berpuas hati...kalau dulu bila time bulan puasa aku mesti lembik giler2...mengalahkan budak baru belajar puasa..kalau cik abe aku ajak jln g bazar mesti aku pitam...tgh2 org ramai tu aku boleh duk mencangkung sebab pitam...org lalu lalang ntah fikir apa la tgok aku smpi cangkung2 mcm tu...tpi mmg msa tu aku dh tak nmpak apa dh...cik abe aku kat sebelah coverline je la...msti dia pun malu sbb smbil aku cangkung tu, aku pegang seluar dia...boleh korang bayangkan x...

   Tapi skarg alhamdulillah...balik sek je, aku boleh steady masak lagi, siap masak boleh plak ajk ank main kat taman...nape la aku x jumpa SHAKLEE dari dlu lgi...selain tu aku pun ada migrain yg kuat tau..klau time aku kna tu nk sikat rambut pun rasa berbisa...badan aku pun slalu sakit2...(ish2...byk btul kan penyakit aku)...tpi itulah hakikatnya apa yg aku rasa selama n...dan aku bersyukur sgt2 pada Allah sbb buka pintu hati aku untuk lebih mendekati SHAKLEE...dan skrg diam tak diam hampir 3bulan aku dan suami bersama2 dengan SHAKLEE... dan insyaallah hati kami tetap pada SHAKLEE...

   Skrg untuk anak2 pulak aku bagi mereka minum Mealshake SHAKLEE...dan mereka sgat2 sukakan rasanya..setiap hari si abang dan si adik mintak buatkan susu mealshake...kdang2 klau aku rajin, aku buatkan diaorg iceblended mealshake...kjap je la diaorg berdua mnum...dan slpas aku berikan ank2 aku mealshake n selera makan diaorg bertambah..dah tak memilih makanan, sampai sayur ulam pun diaorg makan..klu dlu tgok sayur mcm tgok apa...mesti nak ketepikan...skrg bila xde boleh plak tnya hari n xde sayur ke? Yg penting bagi aku seluruh family aku sihat walafiat bersama SHAKLEE....

   Bila sihat n nak buat apa pun boleh, nak beribadah pun mudah...Syukur alhamdulillah...skrg n aku tgh kongsi kebaikan SHAKLEE dgn rakan2 sekerja...dan respon dari mereka adalah positif...next time aku story psal kawan2 aku bersama SHAKLEE plak ye...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan